Wednesday, October 7, 2009

hesap kitap

Yaklasik bir aydan fazladir yine cok calisiyorum. Insanliktan ciktim:

Haftada 3 Saat ders anlatiyorum
Yaklasik 8 saat ona hazirlaniyorum.
5 aksam yemegini disarda yiyorum.
4 gece sabahliyorum calisarak.
Haftalik5 dizi izliyorum (Fringe, Heroes, Greek, Aski-Memnu, Flash Forward-> yeni ve super!).
Gunde 2 buyuk bardak kahve iciyorum.
Haftada 2 seminer/ workshopa katiliyorum.
Haftada yaklasik bir 500- 600 sayfa civarinda akademik materyal okuyorum.
Haftada 7 kere dus aliyorum.
Sadece 4 sabah kahvalti yapiyorum.
Haftada 0.5'ten az ev temizligi yapiyorum.
Haftada ortalama 20 sayfa ingilzce metin yaziyorum (Ders notlari, journal reviewlari, resmi emailler, ve bitirmeye calistigim son paper!)
Haftada 5 gece gece yarisindan sonra eve bisikletle bos sokaklarda hiz yaparak geliyorum.
Bu hafta 5 kere bu bloga yazdim.

Yoksa deli olmak mumkun zira
kimseyle konusmaya konusmaya
Gracias a la vida!

deyip bitireyim o zaman.

6 comments:

  1. Evet hayatimda hesap da cok kitap da bu aralar...

    ReplyDelete
  2. yağa da vakit ayırmalısın...

    ReplyDelete
  3. yağlamak...burda çok moda bu ara...hatunlara yağlamak işte cab...

    ReplyDelete
  4. valla jargonu unuttuk tamamen. 90'larin Turkcesiyle konusmak gerekiyor benle :)

    ReplyDelete
  5. guns n roses, mr big, metallica black album hafız...

    ReplyDelete